Usein kysyttyä

Olemme vastanneet täällä yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin. Jos jokin asia jäi kuitenkin vielä askarruttamaan otathan meihin yhteyttä, autamme mielellämme :-)

Asiakaspalvelumme palvelee arkipäivisin klo 10-16. Saat meihin helposti yhteyden täältä tai sähköpostitse info@hobbii.fi


Facebook

Instagram


Tilaus

Voinko muokata tilaustani jälkikäteen?

Voimme poistaa tilauksestasi tuotteita tai peruuttaa koko tilauksen jos sitä ei ole vielä siirretty pakattavaksi varastollamme. Valitettavasti emme kuitenkaan voi lisätä tai poistaa tilauksestasi tuotteita.

Voinko yhdistää kaksi tekemääni tilausta?

Käsittelemme kaikki tilaukset yksittäisinä tilauksina eikä niitä voi valitettavasti jälkikäteen yhdistää.

Onko lankaa mahdollista tilata tietyssä värierässä?

Lisää toivomasi värin, värierän, tai erän numero tilauksen kommenttikenttään jotta voimme tarkistaa sen saatavuuden. Teemme parhaamme löytääksemme sinulle saman kerän samasta värierästä. Emme kuitenkaan voi taata sen saatavuutta suuren vaihtuvuuden vuoksi.

Onko tilaukseni lähetetty?

Lähetämme toimitusvahvistuksen heti kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme.

Voinko tehdä tukkutilauksen?

Emme tavallisesti tarjoa tukkumyyntiä. Voit kuitenkin ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse asian tiimoilta.

Tarjoatteko määräalennusta tai hintatakuuta?

Valitettavasti emme. Tuotteidemme hinnat muodostuvat useasta eri tekijästä - valmistajan kuluista, toimitusajoista ja palvelusta. Meillä on aina paljon houkuttelevia tarjouksia, pysyt ajan tasalla pitämällä silmällä uutiskirjettämme ja Facebook- sivuamme.


Maksut

Kuinka voin maksaa?

Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamme seuraavat maksutavat:

Klarna- lasku, erämaksu, verkkopankki ja suomalaiset luottokortit.

Miksi en voi valita maksutavaksi Klarna- laskua?

Klarna AB tarkistaa luottokelpoisuutesi ja antaa laajemmat maksuvaihtoehdot käyttöösi. Klarnan menettelytavoista ja turvallisuussyistä Hobbiilla ei ole pääsyä näihin tietoihin.

Maksutapoihin liittyvissä kysymyksissä suosittelemme ottamaan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun: puh. 09 425 99 771 (ark. klo 8–18) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

Onko tilaukseni mennyt läpi?

Lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti kun tilauksesi on hyväksytty. Jos et saanut tilausvahvistusta, tarkista roskapostikansiosi ja muut suodatetut kansiot.

Jos et vastaanottanut tilausvahvistusta ota meihin yhteyttä ja selvitämme tilanteen.

Tilaukseni ei mennyt läpi, mutta maksukortilleni on kuitenkin tehty katevaraus? 

Harvoissa tapauksissa maksukortille on saatettu tehdä katevaraus, vaikka tilaushetkellä on tapahtunut tekninen virhe. Katevaraus poistuu tililtäsi 1-5 pankkipäivän kuluessa.

Mistä voin löytää alennuskoodin?

Tilaamalla uutiskirjeen, seuraamalla meitä Facebookissa ja Instagramissa saat aina ensimmäisenä tiedon alennuksista ja muista mahtavista tarjouksista.

Voinko tehdä tilauksen puhelimitse?

Kaikki tilaukset on tehtävä verkkokauppamme kautta, emme ota puhelintilauksia.

Voinko tehdä tilauksen yritysasiakkaana?

Tällä hetkellä emme valitettavasti tarjoa yritysmyyntiä.


Toimitus

Tavallisesti toimitusaikamme on 4-6 arkipäivää. Kiireisinä aikoina ja alennusmyynnin aikana tilauksen toimitusaika saattaa olla tavallista pidempi. Saat toimitusvahvistuksen sähköpostiisi kun tilauksesi lähtee varastoltamme.

Missä tilaukseni on?

Voit milloin tahansa seurata toimituksen tilaa netissä tilauksesi seurantatunnuksen avulla. Tilauksesi seurantatunnuksen näet toimitusvahvistuksesta jonka saat sähköpostitse, kun pakettisi on lähtenyt varastoltamme. Postin seurannasta (https://www.posti.fi/fi/seuranta#/) näet pakettisi tarkemmat liikkeet Suomessa.

Jos pakettisi ei ole liikkunut useaan päivään ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja niin selvitämme asian.

Miksi en saanut tilausvahvistusta? 

Jos et saanut tilausvahvistusta voi olla että ostoprosessissa on tapahtunut virhe. Tarkista myös sähköpostiosoitteen oikeinkirjoitus sekä roskapostikansiosi.

Jos tilausvahvistusta ei löydy ota yhteyttä meihin niin selvitämme asian.

Osa tilauksestani puuttuu?

Joskus varastollamme valitettavasti tapahtuu inhimillisiä virheitä. Ota yhteyttä meihin jotta saamme korjattua virheemme mahdollisimman pian!


Palautus & hyvitys

Milloin tuotteen saa vielä palauttaa?

Olemme päättäneet noudattaa omaa pidennettyä palautusoikeutta. Haluamme että olet täysin tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin joten voit palauttaa tuotteita vaikka vuoden vanhasta tilauksesta.

Palautusoikeus koskee tuotteita jotka ovat ehjissä pakkauksissaan, alkuperäiskuntoisia, myyntikelpoisia ja hajuttomia.


Reklamaatio-oikeus

Takuu kattaa tuotteet, jotka ovat viallisia nykyisen kuluttajalainsäädännön mukaisesti. Otathan meihin yhteyttä mahdollisimman pian sen jälkeen, kun olet havainnut virheellisen tuotteen. Ilmoitus virheellisestä tuotteesta on tehtävä kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta.

Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen kolmen vuoden reklamointioikeus. Mikäli reklamaatio johtaa tuotteen palautukseen Hobbiille, vastaamme tästä aiheutuvista kuljetuskustannuksista.


Kuinka kauan palautukseni käsittelyssä menee?

Palautamme maksusuorituksen heti kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Tavallisesti prosessi kestää noin seitsemän työpäivää.

Palautus suoritetaan sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt tilausta tehdessäsi.

Mitä tuotteita palautusoikeus koskee?

Palautusoikeus koskee tuotteita jotka ovat ehjissä pakkauksissaan, alkuperäiskuntoisia, myyntikelpoisia ja hajuttomia.

Maksaako tuotteiden palauttaminen?

Palauttaessa tuotteita maksat postituskustannukset itse. Jos olemme lähettäneet sinulle viallisen tai väärän tuotteen maksamme postituksen.

Kuinka teen palautuksen?

Lähetä palautettavat tuotteet alla olevaan osoitteeseen. Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun palautus on saapunut Hobbiille ja olemme käsitelleet sen.


Palautusosoite:

Hobbii.fi

Fjeldhammervej 19

2610 Rødovre

Denmark


Ohjeet

Tarvitsen apua ohjeen kanssa, voitteko auttaa?

Tottakai! Autamme mielellämme yhteistyössä mahtavien suunnittelijoidemme kanssa. Pystymme auttamaan parhaiten omien Hobbii Designin ohjeiden kanssa.

Yritämme tietenkin auttaa parhaamme mukaan myös muiden valmistajien ohjeiden kanssa, mutta parhaan avun saamiseksi suosittelemme olemaan yhteydessä ohjeen alkuperäiseen valmistajaan.

Lähetä kysymyksesi sähköpostitse niin yritämme ratkaista sen!

Onko mahdollista että tulostatte tilauksen mukaan haluamani ohjeen?

Emme valitettavasti pysty tulostamaan ohjeita varastollamme sillä meillä ei ole siihen tarvittavia ohjelmia.

Voinko jälleenmyydä Hobbii Designin ohjeita tai neuleita jotka on valmistettu Hobbii Designin ohjeilla?

Ohjeiden jälleenmyynti on kielletty, Hobbii Designin ohjeet ovat ilmaisia ja ne on tarkoitettu kaikkien saataville. Ohjeiden mukaan valmistettujen tuotteiden myynti on sallittua jos mainitset suunnittelijan ja Hobbii Designin.


Ota yhteyttä

Olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä puhelimitse, Facebookissa tai sähköpostitse.

Odotamme innolla yhteydenottoasi!


Puhelin +358 9 42727071

Sähköposti info@hobbii.fi


Asiakaspalvelumme on auki arkisin 10-16.



Tuote on lisätty ostoskoriin
Näytä ostoskori